SEMESTER!

Nu är det semester!
Mitt första dopp blev igår kväll vid vårt favoritställe. Det var skönt i vattnet, ca 25 grader. Det var så skönt att kunna svalska sig efter en väldigt het och varm dag. Vi hade tydligen de högsta temperaturerna i hela landet.
 
Vi åt god grillmiddag igår och till efterrätt blev det jordgubbar och glass. Det är verkligen sommar för mig det. 
 
Jag slutade i bra tid igår. Så jag åkte till Kubenbadet där syrran och syskonbarnen var. Det var mysigt att få bada med dom en stund. 
Jag var där ca 1 timme innan jag åkte vidare. 
När jag kom hem la jag mig i solen och njöt av det härliga vädret och att det nu är semester!
 
God morgon!
 
 
 
 

Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Svar: Tack:)
Marie

2015-07-06 / 15:19:05
URL: http://spontan.blogg.se
✫ Fru Eriksson

Så härligt ♡ ...
Ha en riktigt skön semester/sommar!

Svar: Va kul att du varit in på min blogg och lämnat kommentar:) Jag kikade in på din också, jättefin blogg du har! Jag önskar dig också en trevlig sommar!
Marie

2015-07-06 / 22:02:30
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback