KLADDKAKA!

Kladdkaka är bland det godaste som finns!
När vi hade grillmiddag i torsdags då vi bjöd hit våra föräldrar så bakade jag en kladdkaka till efterrätt. 
Jag har mitt favorit recept som jag alltid använder. Mina egna små tips är att baka den några timmar innan servering. Jag gjorde min på morgonen. Sedan ställde jag den i kylen. 
Jag tog sedan fram den i god tid innan servering så att den fick bli rumstempererad. Då kommer kladdigheten i den fram på ett utmärkt sätt. 
Jag har just grottat ner mig i bakbloggar och hittat två recept som jag bara måste prova framöver, en snickerskladdkaka och en med dumle och oreokakor. De såg så smarriga ut!
 
Har ni några kladdkake favoriter:)?
 

✫ Fru Eriksson

Så gottit ♡ ...

Svar: Ja kladdkaka är så gott och det går att variera så mycket!
Marie

2015-07-11 / 14:20:02
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Carina

Det såg mums ut!. Bra bild!. :)

Svar: Ja kladdkaka är så gudomligt gott!
Marie

2015-07-12 / 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback