1 ÅR AV SAKNAD!

 
Ett år går fort!
Igår var det ett år sedan min kära farfar gick bort. 
Dagarna innan levde vi i osäkerhet, hans tillstånd pendlade upp och ner. Vi åkte ner till honom den till 3 juli, alltså fyra dagar innan hans bortgång. Han var då i ganska dålig men kände igen oss alla och pratade. 
Sedan gick allt fort åt andra hållet. När pappa ringde mig när jag var på jobbet och sa att de ringt från avdelningen där han låg och sa att det var dags för oss att sätta oss i bilen och åka ner, då blev allt så tydigt och sorgset.
När vi passerat Sala ringde pappas bror och sa att allt var över. 
Vi tvekade aldrig på att fortsätta hela vägen ner.
Vi tog tillsammans ett fint farväl av vår älskade farfar!
 
1-års dagen ville jag gör något extra fint till honom. Så jag köpte en ljus, somrig bukett som jag satte i den minneslund jag brukar gå till. Jag tände även ett ljus.
Det var regnigt och grått hela dagen igår men när vi kom till minneslunden stack solen fram mellan molnen, det hade säkert sin mening.
 
Älskade farfar!
 

✫ Fru Eriksson

Så vackert ♡ ...

Svar: Ja jag är nöjd med buketten och minneslunden är så fin.
Marie

2015-07-08 / 09:36:34
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
N

Vad fint <3

Svar: Tack. Ja denna minneslund är så fin.
Marie

2015-07-08 / 16:07:05
URL: http://nouw.com/nathaliemaria
Life of Johanna

Åh alltid tråkigt när nära går bort, i måndags var det 10år sedan min farfar gick bort, var där 1vecka innan, men han visa med han kände igen oss även om han tappat talförmågan så visa han med ögon och handtryckningar :)

2015-07-08 / 19:22:05
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback