11 ÅR!

Idag har det gått 11 år!
Jag gjorde då en operation på mitt vänstra öga för att korrigera ett synfel. 
Jag hade väntat länge på operationen och jag minns att jag var väldigt nervös innan och smärtan efteråt var helt enorm. Allt som jag inte kunna göra de närmaste 4 veckorna efteråt som att läsa, se på tv eller på något annat sätt anstränga ögonen, det var riktigt frustrerande. Jag läste då på högskolan så att inte kunna göra detta var riktigt jobbigt.
Men när smärtan och svullnaden lagt sig och jag började se resultatet så var det värt allt som jag hade gått igenom.
Jag blev fantastiskt bra emottagen på sjukhuset i Övik och läkaren som genomförde operationen var så bra!.
 
Nu är det dags att åka på jobbet!
 
God morgon!
 

MADDISENJ.SE

tänk vad åren går :) Skönt när det lyckas och blir bra efter att man haft så ont!

Svar: Ja det var så skönt att operationen lyckades. Jag önskar dig en trevlig lördag!
Marie

2015-01-22 / 11:44:44
URL: http://maddisenj.se
Elin

Vad bra att det gick bra!

Svar: Ja det var skönt att allt lyckades så bra! Jag önskar dig en trevlig lördag!
Marie

2015-01-23 / 08:27:31
URL: http://ptelin.disciplin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback