NÖJD MED NYTT!

Nu är jag nöjd!
Det var jag inte förra veckan.
Det var så att jag köpte nya träningsskor förra söndagen. I den butiken vi var så får vi alltid så bra hjälp för han som jobbar på skoavdelningen där är så duktig. 
Jag beskrev mina önskemål och han tog fram ett par som var väldigt sköna. Jag kände att jag inte ville ha svarta som förut. Det kan ju vara bra att förnya sig lite. Så han tog fram ett par klarblåa med svarta snören. Dom slog jag till på.
Jag provade dom när jag kom hem, både en och två gånger men det kändes inte bra. Jag var supernöjd med skon men det var färgen...det passade inte mig alls att ha ett par skor med så glada färger. Jag försökte tänka att jag säkert kommer vänja mig men lika snabbt så tänkte jag att....nä...det kommer jag inte att göra.
Så jag tog beslutet att åka och byta.
Så i söndags var vi ut till Birsta och gick då in för att kolla vad som fanns. Det var samma duktiga person som hjälpte oss den här gången också. Han sa att de fått in samma sko i svart och det var precis det jag hade bestämt mig för att ändå välja trots att det ibland känns tråkigt.
Så det var bara att byta och så åkte jag nöjd därifrån.
 
God morgon!
 
 

malin

åh borde också investera i ett par nya! =)

Svar: Slå till vettja:)
Marie

2015-02-10 / 08:54:30
URL: http://majzans.vimedbarn.se
MADDISENJ.SE

Härligt med nya träningsskor!

Svar: Ja man behöver ha bra skor i alla lägen.
Marie

2015-02-10 / 10:42:59
URL: http://maddisenj.se
Christian Brandin

Ja alltid skönt med nya skor, känns som man tränar bättre då haha!

Svar: Ja, att ha riktiga skor är viktigt tycker jag.
Marie

2015-02-10 / 10:44:35
URL: http://stabil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback