NATTBESÖK!

 
Igår fick vi finfrämmande!
Syrran och mina syskobarn kom till oss igår eftermiddag. P är bortrest så de ville ha lite sällskap:)
När de kom hit åkte vi till äventyrsgolfen på Bergafjärden och spelade en runda. Det är väldigt fina banor där. Alla var superduktiga och min älskade 4-åring var riktigt duktig:)
När vi var klara åkte vi hem och tände grillen. Vi smaskade i oss en god grillmiddag med alla möjliga tillbehör. 
De sov över hos oss så det blev en massa mys med barnen igår kväll och bus i morse:) Så nu är syskonbarnsenergin påfylld:)
Vi fick den här söta blomman av dom igår. E räckte fram den så artigt:) 
V sov nere på soffan vilket han verkligen gillade för där är det svalt och skönt, härligt i denna sommarvärme som varit den senaste tiden.
Tack för sällskapet och en trevlig dag/kväll igår!
 
När de hade åkt for jag och tränade på gymmet och Stefan gick en varv runt Sidsjön.
Vi har även varit på Birsta, varit till Stefans föräldrar och jag har cyklat en tur. 
 
Igår åkte vi och badade på Stekpannan. Det var riktigt soligt och varmt och i vattnet var det en behaglig bad temperatur. 
 
Så jag kan sammanfatta den här helgen som mycket trevlig och bra på många sätt. Vi har hunnit med mycket och umgåtts med familj och vänner.
 
Nu blir det mys resten av kvällen!
 
God kväll!
 

Hanna Sahlqvist

Gud så vacker ♥
Kram Hanna!

Svar: :)
Marie

2015-08-23 / 21:57:42
URL: http://hannavic.se
linah

va fint:D!

Svar: Ja jag blev så glad:)
Marie

2015-08-24 / 16:53:04
URL: http://afroeves.forme.se
Carina

Fina bilder!. Det är roligt att få blommor. Åh! visst är det kul med äventyrsgolf!. Ha nu en fin Måndagkväll!.

Svar: Ja jag tycker om att få blommor:) Ja det är roligt med minigolf:)
Marie

2015-08-24 / 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback