SNART HELG!

 
Veckan har gått fort!
Igår kväll var vi in till grannarna. Vi hade köpt med oss fikabröd som vi smaskade på. Jag vet att detta inte är de bästa bilderna jag har tagit men det bjuder jag på.
Vi pratade lite om helgen då vi beger oss iväg på en liten tripp tillsammans:)
Annars den här veckan så har det varit jobb på dagarna och lite av varje på kvällarna. Jag har gått lite promenader och pysslat lite. 
igår krattade Stefan grusuppfarten. Den har blivit så ojämn nu i vinter då vi fått tagit fart upp när det varit halt och snö. Det gjorde att gruset åkte åt alla håll. Det har varit som en puckelpist. Men nu är det fixat.
 
Nu är det snart dags att åka till jobbet och på vägen behöver bilen tankas och deklarationen lämnas in.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback