SAMMANFATTAR HELGEN!

 
Helgen är nu slut!
Idag har vi gjort lite av varje. Tvättmaskinen har gått varm sedan kl 6 i morse då jag vaknade. Men nu är det tomt i tvättkorgarna och det är väldigt skönt det tycker jag.
Jag har städat kökslådorna vilket var behövligt. Stefan har gjort klart med allt fixande på vinden. 
Stefans föräldrar kom hit och fikade på eftermiddagen. Det är alltid trevligt med besök:)
Vi gick över till grannarna med några verktyg som vi lånat. Där blev vi bjudna på glass på deras altan på baksidan. Just då lyste solen så det var riktigt härligt. 
Vi grillade till middag, kyckling med morötter och klyftpotatis och bearnasiesås. Allt smakade riktigt gott.
 
Så om jag sammanfattar helgen så har den mest gått i städningens tecken men vi har också fixat med lite olika saker och även tagit det lugnt. 
Så jag är mycket nöjd med helgen.
 
För två veckor sedan när vi var på Birsta köpte vi lådan för pennor som bilden här ovan visar. Det fanns även en hållare för hushållspapper i samma stil. Så båda fick följa med hem. Jag tycker verkligen om båda två. Det passar bra i vårt kök.
 
Nu blir det tv.
 
God kväll!
 

Malin

Åh men så gott med grillat, här blev det också det under helgen! :-) härligt när det är säsong för det.

Svar: Ja grillat är riktigt gott det!
Marie

2015-04-26 / 22:13:19
URL: http://majzans.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback