STOCKHOLMSHELG!

Vi har varit i Stockholm i helgen med grannarna!
Vi har haft en väldigt bra och trevlig helg. 
Vi kom ner på fredag kväll. Vi bodde på Scandic Malmen på Söder. 
Vi checkade in och sedan gick vi tvärs över gatan och åt middag på pizza hut. Det var riktigt gott. Efter det gick vi till en pub som Örjan visste om. 
 
Lördagen hittade vi ett fik där vi myste en stund och tog en paus från shoppandet.
 
Jag hade kollat på nätet och visste att Leila hade en egen butik i stan. (första bilden)
Jag och Marianne letade upp den medan vårt sällskap gick åt sitt håll. 
Jag kan säga att butiken kommer bli min favoritbutik där. Den var så himla mysig och allt som hon använder i programmet såldes i butiken. 
Det blev några inköp för mig och det kommer jag visa bild på í nästa inlägg.
 
Vi hade köpt biljetter till hockeymatchen AIK-Timrå. 
Det var en bra match och Tirmrå vann med 2-3. Det var bra stämning och vi hejade fram vårt lag så bra:)!
Efter matchen åkte till Söder och drack lite gott innan det var dags att gå till hotellet. Där slog vi på fredagsfinalen av Idol på Ipaden så vi satt tillsammans och tittade på det.
 
Igår gick vi också på stan och besökte gallerian som vi inte hann på lördagen. Vi gick även på samma galleria som Leilas butik som vi inte hann kolla i på lördagen. 
 
 
Vi har ätit goda middagar, druckit gott och jag har verkligen njtut av helgen!
 
Vid 15.30 tog vi oss till hotellet där vi hade parkerat bilen och vi började vår resa hemåt.
 
Vi har haft en fantastisk helg med trevligt sällskap!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback