INTENSIV OCH HÄRLIG DAG!

 
 
Vilken bra dag det har varit!
Vi började dagen med att åka upp till Stefans syster som klippte Stefan och mig och hon färgade även mitt hår och gjorde slingor. Jag blev riktigt nöjd!
När jag kom hem hade Stefan klippt gräset och packat allt vi behövde ha med oss för en utflykt med Peter och barnen på Nyhamn dit jag och Stefan varit förut. Det var riktigt mysigt där. 
Vi grillade korv och njöt av solen och utsikten. 
Tack för sällskapet säger vi!
 
När vi kom hem började vi med stolparna till staketet. Så nu är vi igång med sista momentet av  projektet även om det kommer ta lång tid så kommer det bli så fint.
Jag åkte och handlade inför veckan och dagens middag som blev tacos, mums!
Efter maten tog vi oss iväg och tränade. Jag cyklade 1,5 mil. 
 
Jag har även hunnit tanka bilen och fyllt på spolarvätska och tvättmaskinen har gått varm.
 
Nu äntligen sitter vi i soffan och tar det lugnt och ser på tv.
 
Det har varit en intensiv dag men vi har verkligen fått väldigt mycket gjort!
 
God kväll!
 
 
 
 

Susanna Maria J

Så underbart det verkar! :D

2014-09-14 / 21:11:40
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback