FARFAR!

 
 
 
Mjösund kyrkogård är fantastisk!
Vi var där igår och tände ljus och ställde dit en ros. Den här gången ställde jag gravljuset i en lykta som ni ser på översta bilden. Det regnade mycket så jag ville skydda ljuset så gott det gick.
Minnelunden på den här kyrkogården är helt fantastiskt vacker, framför allt en helg som denna då det är många som går dit och tänder ljus. Det stod många ljus runt den lilla dammen som finns där. 
Det är så vackert, särskilt när det är mörkt. Vi tänkte åka dit igår kväll just för att få se allt i mörkret, men vi var så trötta så jag åkte dit tidigt i morse istället.
 
Jag satt några minuter i stillhet för att minnas min älskade farfar lite extra mycket.
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback