FIKASTUND

Det blev fika istället för grillning idag!
Vi åkte upp till ett litet berg på Essvik och tog en eftermiddagsfika där. Vi tog med oss bullar och blåbärskakor som jag bakade igår och varm choklad. Det var lite snårigt att ta sig upp på berget där vi inte hade varit någon gång förut. Det hade varit ännu bätttre utsikt om det inte hade varit så mycket träd ivägen. Men det var mysigt att ta sig iväg och fika ute är alltid gott!
 
Annars idag har jag cyklat en tur på 1,2 mil. Stefan släppte av mig i Bergsåker i morse när han åkte till stugan och så cyklade jag därifrån och hem. Det gick rätt så smidigt förutom att jag fick stanna till och pumpa däcken.
 
Ikväll har vi varit och ätit tacos på Biteline med mamma och pappa. Det var riktigt gott!
När vi kom hem invigde vi högtryckstvätten vi köpte i fredags. Cykeln, bilen och släpvagnen har blivit rena och fina nu kväll.
 
Nu är helgen slut men först lite slappande framför tv:n.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback