DRAKBORGEN!

 
 
 
Igår var jag ledig och då blev det lek och bus!
E fick av oss i påskpresent att få åka till Drakborgen och leka och busa:)
Så det gjorde vi igår. Han hade aldrig varit där och inte jag heller. Så det var en rolig upplevelse för oss båda. 
Det fanns mycket kul att springa runt i. Det var hinder av olika slag, det fanns flera olika rutchkanor, hoppborg, bollhav, bollkanoner och en massa annat skoj!
Han ville prova allt och helst samtidigt:) Han var inte stilla en sekund. Han hade knappt tid att äta deras goda lunch för att han bara ville leka hela tiden.
Han ville så gärna prova den längsta kanan. Jag var först lite rädd att den skulle gå för fort för honom. Vi åkte tillsammans några gånger sedan släppte jag honom själv och då ville han bara åka den mer och mer själv sen:)
Bollkanonerna var också kul och bollhavet:)

P och V hämtade honom där och han hade somnat i bilen innan de ens hade kommit ur Birsta,
Älskade go unge!
Jag kan säga att han körde slut på sin moster också på ett positivt sätt. Jag var helt slut när jag kom hem och somnade tidigt.
 
Men vi hade väldigt roligt både han och jag!
 
Det blev en fika med en god vän på Birsta också. Det var så mycket folk där igår så vi fick gå två varv för att hitta ett fik med ledigt bord. Regn och klämdag har folk inget annat för sig att shoppa.
Jag köpte även blommor ut till altanen som jag gjorde iordning igår kväll.
 
Idag fyller E 3 år! Grattis!
 
God morgon!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback