AJ AJ!

http://www.ickas.se/wp-content/uploads/2012/10/stort%C3%A5.jpg
Jag har gjort det igen!
I fredags kväll när vi var ute på skattjakt med Stefans syskonbarn så trampade jag snett med höger fot på en liten gångväg med stenplattor. 
Jag stukar samma fot varje gång och det gör att den aldrig hinner läka ordentligt. Det tar tid att helt läka en stukad fot har jag hört.
När det här hände gjorde det så himla ont. Det gör det varje gång och så även denna. Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men i den mest smärtsamma stunden så samlade jag styrka att ändå gå fram och tillbaka i väntan på att skattletarna skulle komma tillbaka. Det gjorde så ont att gå på den men jag pinade mig igenom några steg.
Den smärtan jag kände då när jag gick hade jag igen i går morse när jag vaknade för foten var inte alls så svullen som den brukar vara. Hade jag satt mig ner och inte rört foten någonting hade jag haft mer ont igår och foten hade mer sett ut som en fotboll.
Jag kan använda foten normalt men jag får ta det lite extra försiktigt med den närmaste dagarna.
 
God eftermiddag!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback