MIDSOMMARAFTONSFIRANDE!

Vi var till Ovansjöparken på firande igår!
Vi firade med Peter, Linda och deras barn hela dagen och kvällen.
Vi åkte till Ovansjöparken vid 11-tiden. Peter hade bokat lunchbuffè åt oss där. Det var riktigt bra midsommarbuffè med sill, lax, potatis, ägg, omelett, korv och köttbullar. Jag hade inte förväntat mig så bra mat men jag var riktigt nöjd.
Det ingick även tårta till efterrätt.
 
 
Jag tog lite bilder utanför restaurangen för det var fin miljö där med en bäck med fina midsommarblommor.
 
Vi tittade när stången restes också. Det var väldigt kallt för att vara i slutet på juni men det var ändå värt att stå där och titta en stund.
 
Vi hade en mycket trevlig dag där på Ovansjöparken.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback