ALNÖTRAMPEN!

Idag har jag cyklat långt!
Jag har deltagit i Alnötrampen för första gången. Jag cyklade helan, 1 varv runt ön, 42 km. Det var roligt att vara med och att få cykla runt hela ön. Men jag ska också erkänna att jag var ganska trött sista milen men då fick jag sällskap av en annan cyklist så vi pratade lite på vägen, hjälpte varandra i uppförsbackar och hade det trevligt.
Det var soligt och bra väder hela tiden. Jag hade bra hejarklack på vägen, pappa och Stefan:)
Två vätskestopp var det efter vägen. Den sista satt bra med saft och banan.
Det var riktigt skönt att komma i mål. Där fick alla deltagare en guldmedalj.
 
Jag åkte sedan och duschade och sedan åkte vi upp till Södra berget och åt sallad med mamma och pappa.
När vi kom hem grejade vi lite ute, jag förberedde maten och tvättade en maskin.
Nu ikväll har vi varit med grannarna till Bergafjärden, vi köpte glass och tittade runt. Vi fick en hylla av dom som de ville bli av med som passade utmärkt i pysselrummet. Tack säger vi!
 
Jag kommer somna fort ikväll!
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback