ULLARED!

Vi kom till Lerum lagom till middagstid i onsdags.
Så vi packade oss på rummet, vilade och gjorde oss klara för att äta något.
Vi hittade en kinarestaurang som hade väldigt bra mat.
 
Dagen efter, på torsdagen åkte vi till Ullared. Jag och Stefan har ju varit där förut men det hade inte B och E som också var med på resan.
Jag hade riktat in mig på att köpa kläder. Det är ganska billigt med kläder där och jag sliter ju ganska mycket kläder på jobbet så det passar perfekt att fylla på klädförrådet där.
Vi kom dit vid 8.15 och åkte därifrån vid 14-tiden. Då kände vi oss nöjda och vi hade hittat det vi ville ha.
 
 
Man måste ju passa på att fota när man ser en kändis!
Ola-Conny höll på att ställa i ordning för någon form av tävling utanför varhuset så jag och många andra tog lite kort på honom.
 
Ja det var det Ullaredsbesöket för den här gången och det var säkert inte sista gången.
Jag kan rekomendera varuhuset. Jag vet att det finns delade meningar vad man tycker om att vara där. Har man vägarna förbi så är det värt att besök tycker jag. Alltid hittar man något som passar som man vill köpa.
 
God morgon!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback