KYLIG HELG!

http://garboochjag.files.wordpress.com/2010/09/fryser.jpg
Vinterkylan är äntligen här!
Jag har verkligen väntat på den här kylan. Nu känner jag att det är riktigt vinter, härligt!
Vad har jag gjort i veckan då? Ja det har mest varit jobb och träning som stått på schemat. Jag tog det lite lugnare med träningen i början av veckan för jag hade väldigt mycket träningsvärk efter mina två body pump pass. Det var roligt men tog väldigt mycket på kroppen. Men när jag gått ett par gånger så kanske det känns bättre:)
 
Vi inledde helgen med att igår kväll bjuda in grannarna! Vi surrade, såg lite på tv och smaskade i oss lite ost och kex med lite gott och dricka till. Det var riktigt trevligt!
Idag har jag hittills hunnit med 20 minuters träning på crosstrainern kl 06.30 i morse. Sedan tände jag en brasa, vi åt frukost, ordnade med månadens räkningar och lite annat som behövde fixas.
 
Nu blir det trevliga saker resten av dagen.
 
God förmiddag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback