IGELKOTTAR!

Jag kunde inte låta bli att prova:)
Jag fick en idè igår när jag bakade chokladbollar till Stefans systerdotter som fyller 11 år idag. Jag ville prova att göra små igelkottar av bollarna. Jag funderade på hur jag skulle göra och hur resultatet skulle bli. Men när jag väl hade gjort smeten och bollarna och började forma de små djuren så gick det av bara farten. De var riktigt roliga att göra och de var uppskattade bland gästerna på kalaset:)
 
Födelsedagsbarnet hade även beställt hallongrottor så de bakade jag idag på förmiddagen. Jag gjorde några i små söta pappersformar och några utan. Så här såg det ut när jag hade lagt upp allt på ett kakfat.
Jag tycker det är minst lika roligt att lägga upp bakverken fint på ett fat som att baka:)
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback