MYSIG LÖRDAG!


Det har varit en mysig dag!
Jag började dagen med att rensa i min låda där jag har bakgrejer. Det behövdes. Jag hittade ingenting där längre. Men nu är den städad och fin.
Jag och Ullrica gick ett tag på Selånger marknad. Jag köpte två fina korgar som jag lägger ut i morgon.
När jag kom hem åkte vi på tippen med sand. När vi kom hem bakade jag lite muffins, hjälpte Stefan ute med muren och sedan åkte vi och plockade blåbär. Vi fick ihop 1.2 liter rensade bär. Vi rensar när vi plockar, jätteskönt att slippa rensa när jag kommer hem.
När vi plockat klart åkte vi till Ljungan och grillade hamburgare vid en grillplats där. Det var riktigt mysigt med elden, kvällssolen och det porlande vattnet från ån.
När vi kom hem badade jag i vårt härliga bubbelbadkar. 

Så dagen har verkligen varit toppenbra.

Nu har jag bloggat från appen på paddan. Det funkar men föredrar datorn. 

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback