EN BRA HELG!

 
 
Denna söndag har varit fullspeckad!
Först i förmiddags åkte vi och kollade på när min äldsta systerson spelade fotbollsmatch på Svartvik. Timrå spelade bra och matchen slutade oavgjort. Efter matchen var han hungrig så en hamburgare smakade gott:)
När vi kom dit så möttes vi av en liten indian som fotbollspelare:) Han har blivit så stor min yngsta, älskade systerson:)!
När matchen var slut åkte vi hem. Syrran hjälpte oss att tapetsera fondväggen i sovrummet och det blev verkligen kanonbra!! Tack så mycket för hjälpen säger vi:)!!!!
Mamma och pappa var också hit en stund på eftermiddagen och fikade med oss.
När alla åkt hem tog jag mig en cykeltur. Det gick bra efter lite ryggont i veckan. Jag har inte tränat på över en vecka. Men nu kan jag köra igång igen.
Vi gjorde ett bra avslut på helgen med att åka in till Biteline och äta tacosbuffè. Det var väldigt gott!
Det blev också lite matinköp på ica Maxi innan hemgång.
Stefans föräldrar och syskonbarn kom hit en stund nu på kvällen.
 
Jag vill sammanfatta den här helgen och den har varit väldigt bra på många sätt, fick blommor i fredags och jag överraskade med god middag, igår träffade jag en god vän, på eftermiddagen marknad och idag har vi fått hjälp med tapetsering och jag har fått träffa mina underbara syskonbarn som ger mig extra energi och avslutningsvis en god middag och besök nu ikväll. Helgen kan inte ha blivit bättre!!
 
Nu blir det film!
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback