PASSAGERARE!

Plötsligt kröp den här nyckelpigan på instrumentbrädan.
Den hade väldigt snabba ben och sprang väldigt fort framåt, över till förarsidan bort mot fönsterrutan med en väldigt fart.
Idag när jag slutade åkte jag ut och hämtade Stefan på jobbet och sedan åkte vi och handlade på Ica Maxi.
Till middag idag blev det lite plockmat, rostbiff, räkor, kyckling, potatisgratäng som vi köpte färdig på lösvikt, grönsaker, vitlöksbröd och vitlökssås. Det var så behändigt så här på en fredag att bara ta fram och inte behöva laga mat och gott var det:)
 
Det har varit en intensiv vecka med många tidiga mornar med träning. Men jag tycker om att träna på morgonen. Jag har mest energi då.
 
Nu är det helg!
 
Trevlig helg!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback