ÖPPNAR KL 6.00!

http://us.123rf.com/400wm/400/400/gemenacom/gemenacom0908/gemenacom090800071/5375374-six-o-clock.jpg
Igår började gymmet att öppna kl 6 istället som tidigare 6.30.
När jag läste den informationen blev jag glad. Jag har tidigare bara hunnit träna på morgonen när jag börjar kl 9. Annars har det blivit för stressigt.
Men nu när de öppnar kl 6 så hinner jag träna innan jag börjar jobba, både när jag börjar kl 7.45 och 7.30. Det blir perfekt. Det går inte att åka dit så tidigt varje dag för då kommer jag vara aldeles för trött på eftermiddagarna.
Men i morse var jag där till kl 6.
 
Igår började jag lyssna på en annan ljudbok.
Jag har fått tips om att lyssna på den här, En man som heter Ove. Den är ganska rolig bitvis så den kan jag rekomendera om ni vill lyssna på ljudböcker.
 
Vad har hänt sedan sist jag bloggade?
Som jag skrev i senaste inlägget så var jag till en kompis och tog med mig cupcakesen jag hade bakat.
Vi känner varandra sedan hästtiden, jag red hennes häst på den tiden.
Vi gick ut till hagen och hälsade på hästarna och gav dom lite goda äpplen och myste med dom en stund. Sedan gick vi in och satt och surrade och fikade och hade det mycket trevligt. Det var längesedan vi sågs.
 
Nu blir det snart läggdags.
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback