MINIDOKTOR!

Jag fick vara patient:)
Den här lilla killen plockade fram sin doktorslåda när jag var där igår. Han undersökte mitt hjärta, kollade i mina öron och undersökte om jag hade några reflexer i benen:) Mosters älskade gounge:)!!
 
Vi inledde den här söndagen med att åta frukost på Ikea. Det var riktigt gott.
Det blev några inköp på Ikea, krokar till sovrummet och klädhängare till träningskläderna.
Innan vi åkte hem handlade vi på Ica.
Stefans syster har färgat och slingat håret oå mig idag. Jag blev mycket nöjd! Tack för hjälpen!
En cykeltur på 2 mil har jag också hunnit med. Det börjar bli lite kallt nu att cykla med med rätt kläder så går det ändå ganska bra. Jag kommer inte ställa in cykeln i första taget:)
 
Nu blir det tv och mys resten av kvällen.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback