MIN STÖRSTA ÄGODEL!

Jag klarar mig verkligen inte utan dessa!
Det fick jag prova på idag. På förmiddagen när jag var på jobbet så kände jag plötsligt hur dessa små grejer som sitter mot näsan på glasögonen började lossna. En av dom lossnade på en gång. Jag insåg snabbt att det skulle bli ett besök hos optikern efter jobbet.
Det skulle ta typ en timme att fixa till dom. Då blev jag kluven för Stefan var på jobbet och väntade på att jag skulle hämta honom och jag kunde inte köra bil om jag lämnade ifrån mig dom. Så det löste sig med skjuts för Stefan till stan och sedan väntade jag kvar hos optikern i ca 40 minuter innan de var klara. Det var inte där jag ville tillbringa allt för mycket tid så på en fredagseftermiddag!!
Men det som gav mig den största förvåningen på länge var att det kostade mig 300 kr att laga!!
Men det var bara att betala och se glad ut för jag måste ju verkligen ha mina glasögon från morgon till kväll.

Men nu är de hela igen.

God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback