LJUS I MÖRKRET!

Jag har gjort ett nytt fat:)
Jag gjorde klart det i helgen som var. Jag har gjutit, målat och skrivit hjärtarna själv. Ljuslyktan kommer från partylite och stenarna som ligger som en ram plockade jag på uppfarten och så dekorerade jag med några små pinnar. Jag är själv mycket nöjd.
 
Det känns att man ställde tillbaka klockarna en timme i söndags. Jag är fortfarande väldigt trött när klockan är runt 21-tiden då hon egentligen är 22. Men det går väl till sig på några dagar.
 
Idag har vi bilen på service. Det kräver lite extra planering från oss då eftersom vi båda måste ta sig till och från jobbet på något sätt. Men allt löser sig.
 
Nu är det snart dags att åka till jobbet.
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback