PYNTAT!

Ljus är mysigt!
Den här lyktan har jag gjort själv. Jag har gjutit i en mjölkartong, målat den vit och dekorerat med det söta bandet och hjärtat.
Jag är riktigt nöjd själv med den. Den blev rätt söt faktiskt.
Idag har jag städat och gjort advent här hemma. Stefan har varit på julbord i Stockholm och kom hem i eftermiddag. Vi har sett på film och fortsatt att plocka fram lite adventsgrejer.
Jag gav mig ut på en cykeltur i eftermiddag. Solen sken och det kändes behagligt med temperaturen för att kunna cykla. Jag satte fart mot stan men jag kom inte längre än till Fläsian där jag fick punktering på bakhjulet. Så jag fick gå med cykeln hela vägen tillbaka hem. Det var tur att det inte var så långt.
 
Nu ser vi på Så mycket bättre.
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback