JÄMTLANDSKOGARNA!

Igår var vi bjuden till grannarna och deras stuga.
Den ligger upp mot Hammarstrand. Jag hade aldrig varit i dom trakterna tidigare så det var trevligt att få se något nytt.
Dom hade en väldigt fin liten stuga som låg vid en stor å där vi tog oss en promenad på eftermiddagen. Jag ångrade att jag inte tog med mig kameran för solen lyste så fint mot det rinnande vattnet.
När vi kom fram åt vi nygräddade våfflor och satt i stugan och surrade. Regnet avtog och det var då vi gick eftermiddagspromenaden.
Det var en liten by några mil bort som de ville visa oss så vi åkte dit. Det var väldigt speciella hus med fin snickarglädje.
Vi blev bjuden på grillat till middag, Entrecote, potatisgratäng, grönsaker i folie, sallad, sås och kryddsmör. Det var fantstiskt gott! Det hade slutat regna och solen sken så vi kunde sitta ute och äta och det var så härligt:)
Vi spelade spel och umgicks och hade trevligt hela kvällen!
Vid 23.30-tiden åkte vi hemöver.
Tack så mycket för allting säger vi:)!
 

Fredagen!
Då var jag ledig och Stefan jobbade. Det regnade större delen av dagen. Så jag var inne och förberedde grillmiddagen vi hade på kvällen då Stefans morbror och mamma och pappa var här och åt med oss. Det var en mycket trevlig kväll då vi åt gott och spelade spel.
Jag tog det i övrigt ganska lugnt den dagen. Jag såg några avsnitt på playkanalerna och så var jag iväg på en 2 mil lång cykeltur emellan regnskurarna.
 
Vi får se vad denna söndag har att erbjuda.
 
God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback