HÄRLIGA SÖNDAG!

Sommarväder har det varit!
Både igår och idag har det varit fantastiskt sommarväder. Därför passade det så bra idag att göra iordning sommarfatet till altanbordet. Jag var lite fundersam över hur färgerna på fatet, sanden och blomman skulle passa ihop. Men jag tycker det passar sig aldeles utmärkt tillsammans.
 
Vi har varit ute mest hela dagen. Jag har rensat stenrabatten vid husväggen och Stefan har klippt gräset. Vi har även donat lite ute, klippt på den buske som står nedanför dörren.
På eftermiddagen fick vi lite fikafrämmande. Jag blev så sugen att baka. Fikat var mycket poplärt....:)
 
Ja jag hoppas sommvärmen fortsätter!
 
God kväll!

Maja Thulin

Vilka fina stenar, vart har du köpt dom?

/ Maja

2013-05-21 / 08:29:24
Marie

Sv: Jag har gjort dom själv:)

2013-05-21 / 19:16:01
URL: http://maarrre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback