HEMMA!

En härlig vecka har vi haft!
Nu har vi kommit hem efter en härlig och bra vecka nere på den västra delen av landet. Jag vet att jag inte har bloggat något därifrån, jag ville spara mig och visa alla bilder och så tills jag kom hem:) Därför kommer det bli många inlägg nu med bilder från allt mysigt och härligt vi har upplevt under veckan:)
 
Karskoga blev ett av stoppen på väg ner till Borås i måndags. Vi gick runt och tittade på Göta Kanal som rinner där igenom och precis när vi var där var det broöppning som bilden visar.
 
Resan gick mycket bra. Vi var framme i Borås vid 19-tiden. Vi gick ut och åt middag med Stefans kompis som vi bodde hos.
Det blev en ganska tidig kväll för min del, jag ville vila upp mig till äventyret dagen efter......:)
 
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback