ÖVERRASKAD!

 
 
Det blev jag minst sagt idag!
När jag kom hem var det marschaller tända efter gångvägen upp mot bron. På altanen stod en stor ljuslykta.
När jag kom hem blev jag mött av 40 stycken härliga tulpaner! Jag fick med detsamma sätta mig och slappa i soffan med Stefan förberedde förrätten. Jag kunde bara gå och sätta mig, serverat och klart:) Det var supegott med förrätt, rostat bröd med en massa gott på.
Jag fick efter denna härliga förrätt återigen slappa i soffan och bara ta detl lugnt. Efter en stund blir jag tillsagd att sätta mig till bords. Det serverades pepparbiff med hasselbaks potatis, sås, sallad och vitlöksbröd. Det var väldligt gott!
Jag behövde inte ta hand om disk eller någonting. Så jag satte mig återigen i soffan och väntade in efterrätten. Den bestod av glass, chokladsås pch maränger. Även det var
toppenbra!

Så bättre start på helgen kunde jag inte få:)!
Jag ska i morgon visa den stora, härliga buketten jag fick!:)
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback