LITE SHOPPING!

En tur till Birsta hann vi med idag.
Det var lite grejer som vi behövde ha, ganska tråkiga saker men bra. Det blev nya kuddar på Ikea, schampo och balsam till mitt hår som börjar ta slut och som de för övrigt hade extra pris på. Vi köpte även en ny lampa ut till altanen, en sån som tänds efter mörkret. Vi har en sån men behövde en till den andra kupan också.
Stefan hittade lite kläder.
I övrigt idag har vi städat ur bilen på skräp och grejer som inte behövde vara där. Den fick sig även en tvätt som verkligen behövdes. Det ska enligt vädret vara kallgrader några dagar nu så förhoppningsvis håller den sig ren ett tag.
 
Ja jag tycker vi har fått mycket gjort. Även två tvättmaskiner har vi hunnit med. Tidigt i morse när jag vaknade slog jag av pelletspannan som jag efter en timme då den blivit kall, sotade ur och gjorde rent. Det gör vi varje vecka nu på vintern.
 
Det var våran söndag det.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback