5-ÅRS KALAS!

GRATTIS!
Igår var vi på kalas då Stefans systerson snart fyller 5 år.
Han fick många bra presenter som han fick hjälp av hans syster att ha koll på:) Av oss fick han presentkort på Game stop där han kan köpa spel till sitt nintendo 3ds som han också fick i present.
Det bjöds på god mat, fläskfilè, potatis och en god sås som hade stekts tillsammans i ugnen. Till detta var det även sallad och bröd.
Till efterrätt blev det tårta och fikabröd. Jag hade hjälpt till att baka hallongrottor och chokladbollar. Han hade barnkalas tidigare på dagen och då hade de också ätit av chokladbollarna:) Så de var mycket populära:)
Så det var ett trevligt kalas!
 
Jag brukar inte vara trött på morgonen. Men i morse när jag vaknade var jag väldigt trött och hade kunnat sova ett tag till. Men det var dags för träning kl 6.45 då jag hade bokat pass. Så det var bara att masa sig upp.
 
Nu blir det lite tv.
 
God kväll!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback