MELLANDAGSREA!

Igår blev det lite shopping!
Vi åkte en sväng in till stan för att kolla lite på rean. Jag var in till Body shop där de också hade börjat sin mellandagsrea. Jag köpte en body butter och en duschkräm i samma doft, passionsfrukt. De luktar riktigt gott:)
Det blev även en flaska schampo. Jag köpte både schampo och balsam där i höstas för jag tycker att de jag köper i mataffärerna tar slut så fort. Så jag ville prova något nytt. Flaskan är ganska dyr men den räcker väldigt mycket längre än de jag annars brukar köpa. Så det är absolut värt pengarna.
 
Idag har jag först tränat på förmiddagen. Jag känner mig riktigt duktig. Jag har varit på gymmet 5 dagar den här veckan. Det känns som att jag verkligen har fått in rutinen på att åka till gymmet. Det gäller bara för mig nu att hålla det igång och fortsätta åka dit regelbundet.
 
Ikväll har vi varit ute på skattjakt, geocaching. Vi letade 2 stycken men hittade inte någon av dom. Det var lite väl mörkt. Vi hade ficklampor men det var ändå ganska svårt att hitta skatterna. Vi får göra ett nytt försök någon annan dag.
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback