BRORANS FOTSPÅR?

Vad kommer den här killen göra på helgerna om några år?:)
Syrran tog den här bilden igår. Han kommer säkert tillbringa tiden på hockeyhallen som brorsan sin gör. Han har börjat stå i mål hemma med klubba och hjälm och allt och så verkar han ha hittat hela utrustningen och är redo för att bli hockeyproffs:)
MOSTERS ÄLSKADE GOUNGE!
 
Annsrs har veckan rullat på. I måndags efter jobbet var jag och tränade. Jag brukar ju oftast träna på morgonen innan jobbet och då är det inte så mycket folk i gymmet. Men på eftermiddagarna är det många som vill träna, det är trångt i gymmet och omklädningsrummet och alla vill träna på måndagar efter helgen då man kanske känner att man slöat till lite för mycket.
Nä tacka vet jag att träna på morgonen, det går att få bra parkering, jag kan ta de redskap jag har planerat att använda just för den stunden och det inte trångt någonstans.
 
Igår kväll var jag i pysselrummet hela kvällen. Jag gjorde några till lyktor. Det lägger jag ut bilder på ikväll eller i morgon.
 
Nu är det snart dags för gymmet.
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback