ANDRA ADVENT!

 
Lussekatter har vi bakat idag!
Det hör liksom till att ha några lussekatter i frysen så här till jul. Så idag på eftermiddagen bakade vi en sats. De blev riktigt saftiga och goda. Jag kan verkligen inte ruilla längder och snurra dom så att de ser ut som en lussekatt. Det uppdraget lämnar jag med varm hand över till Stefan:) Jag är skicklig på mycket när det gäller bakning med forma deg till lussekatter, det kan jag inte:)
 
Ja då är den här helgen snart slut. Vi har hunnit med en hel del, min systerson har sovit här, vi har myst, bakat pepparkakor tillsammans, varit och hälsat på Stefans morbror och jag har hunnit med en sväng på julmarknaden på Norra berget med en kompis. Det var riktigt mysigt. Det är inte så mycket att titta på men det är fina saker som själjs. Vi fikade också i det fina cafèet där uppe.
Jag har även hunnit med lite julpyssel.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback