iCloud!

Idag tog jag ta i det jag länge tänkt göra!
Min iPhone har varit lite felande på låsknappen, på skärmen och den har dragit mycket batteri.
Så jag har länge tänkt att gå in till butiken och höra mig för hur jag behöver gå till väga. Jag har trott att jag behövt lämna in den på lagning. Men när jag kom in i butiken och förklarade mitt problem så fick jag en ny på en gång!;) Det var verkligen service det!!
Det bästa med det här var att jag slapp sitta och lägga in alla kontakter och bilder. Eftersom jag har iCloud så säkerhetskopierar den allt från den gamla telefonen till den här nya, så himla smidigt:)
Så det var verkligen bra att jag tog tag i det för det gick ju så enkelt och smidigt alltihopa!
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback