MIN YNGSTA ÖGONSTEN

Jag har två underbara små ögonstenar:)
Detta är den yngsta av dom, min yngsta systerson. Han hade ramlat i morse från soffan och slagit pannan. Jag tyckte synd om honom så vi åkte dit och hälsade på och vi hade köpt med oss två nappar åt honom. Jag ville köpa en Timrå IK napp men det fanns inga. Det var full fart på honom, vi fikade och busade lite.
Min äldsta underbara systerson hade inte så mycket tid för sin moster idag:) Han hade en kompis hos sig. De såg på film när vi var där. Men några kramar och lite bus ägnade vi oss åt:)
 
Annars idag har vi tagit det mest lugnt och hämtat igen oss efter gårdagens mycket trevliga 40-års fest.
En liten sväng till Birsta blev det innan vi for till syster.
 
Nu blir det tv resten av kvällen.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback