Helgen!

Min systerson har varit på natt besök:)
Vi åkte och hämtade honom igår eftermiddag och då åkte vi till Birsta en sväng. Vi gick i några affärer, hyrde film och sedan åkte vi hem och myste hela kvällen.
Han fick köpa något på leksaksaffären igår och då valde han pokemonkort och ett album att sätta in dom i.
 
Annars idag stannade vi till på Birsta en sväng när vi lämnat av hockeykillen på träning. Vi köpte handlade en del behövliga saker på Ikea. Vi var även in i den nya sportaffären. Jag letade en ny vattenflaska jag kan ha när jag cyklar men hittade ingen bra. Så jag får leta vidare.
 
På eftermiddagen idag har vi varit ute och klippt ur rosenbuskarna. De behövdes verkligen och de blev så fina.
 
Ikväll blir det film.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback