AJ AJ!

Jag besökte vårdcentralen idag.
Jag har värk nedanför örat senaste tiden, ca 1,5 vecka tillbaka. Det har kommit i inpulser. I måndags när jag hade ont fick jag även ont i huvudet och mera ont i örat. Så jag ringde till VC och rådde mig att idag komma på dropin tid till sköterskan. Hon kollade mig i örat och hämtade en läkare som också fick titta. Vänster öra var väldit svullet så jag fick pencillin utskrivet. Så nu ska det nog bli bättre. Tabletterna ska tas 3 gånger/dag tillsammans med ipren.
 
Annars idag har jag varit och tränat. Det blev inte så lång stund där.
Sedan åkte jag till mamma och pappa. Pappa har idag kommit hem från sjukuset. De hittade inget fel, det kan vara ett virus och det är bara att vänta ut till det försinner.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback