TANDLÄKARE

http://nergfol.blogg.se/images/2011/happy-tooth_135378985_153039183_163180339.jpg
Igår var det dags för tandläkarbesök.
Det gick väldigt bra. Roligare saker kan jag göra än att gå till tandläkaren. Men jag brukar tänka att de är till för att hjälpa mig att ha fina tänder och då känns det lite lättare att gå dit.
Jag använder eltandborste sedan några år tillbaka och tycker den är bra att borsta med.
Så nu är det gjort för denna gång. Nästa gång jag blir kallad är till hösten.

Annars i veckan har det varit jobb, träning och i torsdags besökte jag en kompis. Jag blev bjuden på middag och vi gick en lång promenad. Tack för en trevlig kväll:)

Så var det dags för helg igen:) Vi har lite planer för dagen. Igår hände en grej men vi hade tur, jag skriver mer om det senare när jag tagit en bild som passar.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback