SÖNDAG!

Grillat!
Idag åt vi egna hamburgare till middag. Det är första gången vi grillar dom, annars brukar vi steka. Det blev riktigt gott och saftiga blev dom ocskå.
Annars idag har vi varit på Birsta hela dagen. Vi började med att äta frukost på Ikea. Deras frukost är riktigt bra. De har mycket att välja på och mätt blir man.
Jag köpte en kofta på Birsta city. Jag har länge velat haft en men har inte letat särskilt aktivt förrän idag. Jag ska prova den riktigt här hemma i morgon men jag tror den blir toppenbra. Även en ny eltandborste var jag tvungen att införskaffa då min förra plötsligt bara tyckte att den skulle sluta att fungera:(
Vi köpte en trimmer också. Vi har inte haft en egen utan har lånat av nära och kära. Men nu slog vi till och skaffade oss en egen och den har provkörts och den verkar vara bra enligt Stefan:)
Vi åkte även och hälsade på Stefans morbror. Vi surrade och fikade.
På vägen hem stannade vi till och handlade på Ica Maxi. Vi behövde fylla på matförrådet.
Ja köpte även en ett fat...bild på det får ni se framöver:)
 
Då var denna midsommahelg över som har varit kanon!
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback