LYCKADES!


Kladdkakemuffins.
Det är något som jag bara har bakat någon enstaka gång och då har jag inte lyckats. Idag gjorde jag ett nytt försök efter att ha hittat ett recept som jag verkligen blev sugen att prova. Det som jag tyckte var spännande var att det var sirap och matolja i smeten. Det har jag aldrig bakat med tidigare. Jag kan säga att resultatet blev fantastikt bra:) Så goda blev dom.

Annars idag har jag målat betongfigurer som jag gjutit för längesedan. De är nu vita och ska få pryda altanbordet.
En motionsrunda har också hunnits med. Jag tog cykeln i bilen och cyklade från Sidsjön, uppför Södra berget och sedan genom skogen hemåt. Så det blev en riktigt lång cykeltur men framför allt en utmaning då det var första gången i år som jag cyklade från foten av berget. Men det gick bra även om jag fick kämpa hårt för att komma upp. Men det är en härlig känsla när jag är uppe!

Ikväll åkte vi till Stefans föräldrar och kollade till deras utemöbler som de köpt. Jag tog med mig några muffinsar som vi mumsade på.

God kväll på er alla!

Anna

Dom ser goda ut :)

2012-06-10 / 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback