PYSSELVÄDER

Regnet har öst ner hela dagen.
Det gav mig perfekt tillfälle för lite pyssel inne. Jag målade hjärtan som jag gjöt igår. Jag målade alla två gånger. Sedan stämplade jag denna text och gav till Stefan när han kom hem tillsammans med två biobiljetter:)
Jag har kikat i en katalog idag med massor av pyssel så i morgon blir det till att besöka denna butik:)
Det känns ganska trist att inledningen på semestern har bestått av regn och rusk. Men det är bara att hoppas på att det blir bättre snart så det kan bli lite mer sol och bad för är det något jag vill göra på semestern så är det att ta med mig en bra tidning till ett härligt badställe och njuta av semestern:) Jag njuter av ledigheten även fast det regnar men ett stort plus är ju om solen skiner.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback