LÖRDAG!


Ett besök på Birsta gjorde vi:)
Det här blev ett av mina inköp. Jag tänkte prova en för mig ny sort schampo och balsam med doft av oliv.
Vi köpte även en del andra saker till vårt fina hem. Fönsterlampor och skärmar till dom och duschhylla. Vi har länge letat en hylla som är bra och som går att fästa på ett bra sätt. För det har vi upplevt är det svåraste problemet, att få den att sitta fast på kaklet. Vi har nu fäst våran med en kedja i taket vilket gör att den inte kan ramla ner. Bilder på detta kommer:)
När vi var klar på Birsta åkte vi till syrran. Vi åkte dit för att vi skulle få ett skolfoto på 7-åringen:) Men jag hade även lite längtan efter mina underbara syskonbarn:) Den äldste var ute och spelade hockey när vi kom. Det är verkligen en av hans favoritsysslor:) Han fick mycket lego av tomten som han stolt ville visa oss vad han hade byggt. Han är verkligen duktig på legobygge:)
Minstingen i huset hade full fart på gåstolen där hemma:) Han springer och springer och tycker det är väldigt skojigt:) Han gav mig även en puss och en kram på sitt sätt den goungen:) Jag busade för fullt med honom. Det gjorde jag även med den äldsta när han var liten. Han älskade det:) Det ska jag få den andra att göra också:)

Stefan jobbade igår på förmiddagen. Jag grejade på lite här hemma, åkte till tippen och tog en fotopromenad.
Till middag åt vi tacos. Det är alltid lika gott.

God morgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback