2011!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1073684/images/2011/dsc_0127_127816201.jpg
Jag tänkte lite kort sammafatta året 2011!
Det är mycket som har hänt under året. Det största för mig och Stefan är att vi den 17 januari köpte vårt fanstastiska hus. Det var verkligen något aldeles speciellt att flytta in till ett eget hus och den friheten som är att bo i något eget är underbar.

Både jag och Stefan har fyllt 30 under året som gått och vi är båda supernöjda med firandet av denna stora dag.
Den 31 maj var en stor dag för min familj. Då fick min syster och hennes man en son för andra gången. Jag åkte dit och hälsade på då på kvällen dagen efter och jag bara satt och tittade på underverket en väldigt lång stund. Jag är en stolt moster till två underbara pojkar!

Våran semesterresa i år gick till lågprisvaruhuset Ullared. Vi hade bokat husvagn där redan i januari för att vara säker på att få en. Vi shoppade massor och mycket som vi behövde till huset. Vi gjorde även några dagsutflykter, bland annat till Göteborg.

I augusti började min äldsta systerson i skolan. Tänk att han blivit så stor, min underbara gounge:)

I oktober döptes min yngsta systerson. Barndop är så mysigt och fint på alla sätt. När dopceremonin var över började bröllopsmarshen att spelas och vi alla överraskades av att min syster och sambo gifte sig! Det var något helt fantastiskt och magiskt!!

Julfirandet i år blev lite extra speciellt då det var min yngsta systersons första jul. Både han och hans storebror fick många julklappar av tomten.

År 2011 har varit ett bra år på många sätt och varje händelse som jag ovan har beskrivit har alla sin egen stora och viktiga betydelse för mig och mina nära och kära!

Hjärtat på bilden köpte Stefan till oss när vi den 17 januari var i vårat hus för första gången och firade att det var vårat!

GOTT NYTT ÅR!







Fnulan

Tänk vad fort ett år går... GALET

2012-01-01 / 18:11:43
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback