MÄSTERKATTEN


Min underbara, 7 åriga systerson har haft mys med sin moster idag:)
På julafton kom tomten med paket till honom där han skulle få äta på valfritt ställe och gå på bio med mig.
Så först åt vi på hamburgerestaurangen Max. Det var mycket uppskattat:) När vi ätit klart åkte vi hem till oss en stund och spelade lite spel på telefonen och så. Vid 14.10 åkte vi in till Filmstaden där vi bokat biljetter till den nya filmen Mästerkatten som han så gärna ville se. Han ville se den i 3D. Så man fick ta ett varsitt par 3D glasögon när man gick in till biosalongen. Jag gillade filmen mycket. Det var bra handling i den.
Det hör till att äta popcorn när man går på bio. Det fanns en mästerkatten meny med dricka och popcorn som han valde.
Vi skjutsade hem Viktor när bion var slut.

Gå på bio är något jag vill göra fler gånger med honom:)

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback