HELGEN!

Björkved!
Igår åkte jag och Stefan till stugan för att klyva björkved som vi fått av mamma och pappa. Vi behöver till vintern blanda ut den ved vi fick från tallen vi fällde i höstas med denna björkved. Det gick väldigt smidigt och bra. Stefan stod vid vedklyven och jag fyllde skottkärran tömde den släpvagnen. Så vi var klar på några timmar. Vi gjorde detta jobb idag för igår när vi kom upp dit tog vi det bara lugnt och åt tacos och såg på film.
 
Så när vi kom hem idag tömde vi släpet och la allt i en hög på parkeringen.
 
Annars i helgen har vi gjort lite av varje. I fredags efter jobbet gjorde Stefan rent pannan och jag plockade och städade uppe.
Igår på förmiddagen var jag på Selånger marknad med en kompis. Det blev lite olika inköp för min del:) Jag köpte rengöringsmedel till spisen, strumpor, muffinsformar och tunnbröd. Det var riktigt varmt och härligt ute. Så det var en härlig lördag på marknaden:)
 
Så vi har fått mycket gjort i helgen.
 
God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback