HÅRVÅRD

Nytt och fräscht:)
Igår köpte jag lite nya hårprodukter. Mitt schampo och balsam var slut så jag gick på stan för att leta den sort jag brukar köpa. Men det fanns inte och tydligen har just den sorten slutat att tillverkas. Så jag fick börja leta mig efter något annat. Det fick bli apotekets egna märke. Jag provade det i morse och jag tycker det verkar bra.
Jag unnade mig också en flaska balsamspray. Jag har aldrig haft det förut. Det invigde jag också i morse och är nöjd med det också:)
 
Jag har haft problem med inloggningen till bloggen i några dagar. Därför har jag inte kunnat blogga på sistone. Men nu verkar det ha ordnat till sig. Bloggen är liksom en del av mig och min vardag och därför har det varit lite frustrerande att inte kunnat logga in. Men nu är det i sin ordning igen:)
 
Annars i veckan har det varit jobb och lite träning som jag ägnat dagarna åt. Igår kväll var jag ut och plockade blåbär. Jag fick ihop en burk. Om vädret är bra i helgen blir det nog ytterligare en tur till blåbärsskogen:)
 
Min äldsta systerson är på hockeyskola den här veckan. Igår hade han fått träffa många NHL proffs och det var han väldigt stolt över:)
 
God kväll!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback