HÄRLIG KVÄLL MED SPA


Jag var på spa igår med en kompis.
Jag hade aldrig tidigare varit på SPA på Himlabadet förut. Det var riktigt mysigt och bra. Det var en stor, härlig bubbelpool inne och även ute hade de en pool. De hade flera bastun, en favorit för mig blev den vedeldade bastun som låg i anknytning till utepoolen. Det var härligt att gå från poolen direkt in i bastun:)
Det fanns även olika typer av duschar, en av dom var extra fiffig där man kunde prova olika typer av regn och väderomslag.
De har bar och restaurang inne på SPA:t. Vi käkade middag där och vi var båda mycket nöjd med maten.

Så jag är väldigt nöjd med kvällen och jag kommer säkert gå dit igen.

Nu har jag fyra dagars ledigt framför mig. Den kommer jag/vi fylla med allt möjligt.

God morgon!

Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Ja eller hur :)



Vad härligt med spa!

2012-04-28 / 17:45:47
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/
Underbara bakverk.blogg.se

Då ska jag absolut göra det :)

2012-04-29 / 16:24:20
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback